La Serenalla Market omple el Prat Gran

La Serenalla Market ha tornat a captivar el públic amb una edició que ha superat totes les expectatives. Del 17 al 20 de juliol, el parc del Prat Gran s’ha omplert de gom a gom amb visitants i turistes, que han aprofitat el bon temps i les ganes de gaudir de l’estiu per viure aquesta cita ja consolidada com un dels esdeveniments estrella del calendari estival del país.

Amb una acollida excel·lent, any rere any, la Serenalla continua creixent tant en dimensió com en participació. Enguany, per primera vegada, el festival s’ha expandit fins a la zona esportiva del parc, oferint més espais de convivència, zones de pícnic i una distribució pensada per al confort i el gaudi del visitant. “A la Serenalla no s’hi ve només a fer una volta, s’hi ve a viure-la”, ha destacat la consellera de Turisme, Mònica Solé, fent referència a la voluntat de crear un ambient on compartir, descansar i connectar.

La proposta, multidisciplinària i integradora, ha ofert més d’una seixantena de parades amb productes de proximitat, artesania, moda vintage i gastronomia de qualitat a través de foodtrucks i estands. Els concerts a l’aire lliure, els tallers familiars, les activitats de benestar com el ioga o els banys de bosc, i una sessió especial de curtmetratges del Festival Ull Nu, han completat una programació diversa i per a tots els públics.

Amb el lema d’aquesta edició centrat en els somnis, el festival ha volgut reforçar el seu caràcter inspirador i creatiu. “Els somnis ens ajuden a imaginar i a construir. Volem que la Serenalla sigui un espai on aquests somnis prenguin forma”, ha explicat la consellera Solé. En aquesta línia, s’ha estrenat un espai d’educació en bicicleta per a infants i joves, en col·laboració amb Pal Arinsal i sota el segell La Massana Ciclista, reforçant el compromís amb un estil de vida saludable i actiu.

Un any més, la sostenibilitat ha estat al centre de l’experiència. L’Àgora Sostenible, amb el suport de FEDA, ha acollit taules rodones i activitats formatives sobre temàtiques com l’economia circular o el benestar, amb la possibilitat de seguir-les per streaming a través d’Andorra Televisió, mitjà oficial del festival.

L’impuls institucional i el suport d’empreses com Morabanc Andorra, Ecotècnic, Casa Bergé, Grupo Rull, Catamarans Barcelona, Kia, Gavsa, Souto Construccions o B&C Serveis han estat claus per fer créixer el projecte. La cònsol major, Eva Sansa, ha recordat que “la Serenalla és molt més que una fira: és una expressió viva del que som com a parròquia i com a país. Un espai que connecta amb la nostra identitat i que ens projecta cap al futur”.

Amb un 30% de públic visitant, l’impacte turístic de la Serenalla Market es fa cada cop més evident, i tot apunta que el seu creixement continuarà de cara a les pròximes edicions.