La Terrassa Taittinger JOU, l’estiu pren forma a Jou la Borda
L’estiu a Andorra té un nou punt de trobada, la Terrassa Taittinger JOU, l’última proposta del restaurant Jou la Borda, a Sispony, que convida a viure una experiència gastronòmica a l’aire lliure envoltada de natura, autenticitat i bon gust.
Fotos: Pablo Ledesma aerofilm369
Fruit de la col·laboració amb la casa francesa Taittinger, la terrassa adopta el nom i l’esperit d’una de les firmes de champagne més reconegudes del món. Amb un perfil fresc, equilibrat i refinat, el champagne Taittinger acompanya una oferta gastronòmica pensada per delectar el paladar sense perdre la lleugeresa de l’estiu.
El concepte de la Terrassa Taittinger JOU gira al voltant dels petits plaers. Tot plegat, en un entorn que combina l’essència de la borda tradicional amb un toc contemporani i cosmopolita.
Amb un horari ampliat, especialment els dijous, divendres i dissabtes, quan l’espai roman obert fins a la 1.00 h de la matinada, la terrassa esdevé un lloc ideal per allargar la tarda, fer una copa al vespre o gaudir d’una vetllada a la fresca.