Tag:

cònsol major d’Ordino

Josep Àngel Mortés: “El meu desig és que la pandèmia no hagués existit”

Segurament no és l’única persona en el món que desitja que la Covid-19 no hagués tocat la porta de casa nostra, però la pandèmia ha estat i encara hi és. Per a Josep Àngel Mortés, cònsol major d’Ordino, aquest escenari ha comportat un obstacle però, amb el suport del seu equip i dels ciutadans ordinencs, ha impulsat iniciatives per dinamitzar la parròquia i sortejar aquests moments de dificultat.