Tag:

Institut de Música

L’Institut de Música va presentar un concert molt esperat

Després de tants dies d’espera, l’Institut de Música va portar a terme el seu primer concert des de l’inici de la pandèmia, amb la participació de 13 grups de piano, tots ells conformats per alumnes de l’institut. L’espectacle va tenir lloc al Centre de Congressos d’Andorra la Vella.

Els 600 anys del Consell General, fil conductor del concert de final de curs de l’Institut de Música

En col·laboració amb Igualtat CAPAU (Atenció i Serveis a les persones de l’Alt Urgell) i amb l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Serveis i Esports, l’Aravell Golf & Country Club va celebrar el dia de la dona amb diverses activitats.