Tag:

Los Diablos

(+Fotos) El concert solidari de ‘Los Mustang’ i ‘Los Diablos’ fa ballar a tothom

Més de 300 persones es van aplegar, el passat 20 d’abril, al Centre de Congressos de la capital, per gaudir dels més grans èxits del rock i pop espanyol, interpretats per Agustín i Santi, les veus mítiques dels grups 'Los Mustang' i 'Los Diablos'. La implicació dels artistes, sumat a la col·laboració del públic i dels patrocinadors, va fer possible la compra de 10 noves perruques de cabell natural destinades al banc de perruques oncològic, impulsat per Andbank.