El cap de Govern, Toni Martí, va celebrar el seu últim esmorzar del seu mandat amb els mitjans de comunicació d’Andorra, amb un to distès i de comiat. Una compareixença més –i ja superen les 5.000- de Martí, amb esperit nadalenc i conciliador. Toni Martí estava acompanyat pels seus ministres i va aprofitar l’oportunitat per incidir en el paper de la premsa “que ha canviat molt, avui no s’entendria el país sense els mitjans de comunicació” i va agrair la seva tasca
Martí va indicar que havia intentat sempre ser respectuós amb els periodistes i la seva feina, assegurant que “entre periodistes i polítics sempre hi ha una relació especial”. Va referir-se a la recta final de la legislatura i va definir el seu Govern com a “reformista”, tot recordant els grans canvis fiscals i econòmics que ha experimentat el país que li han merescut “sortir de la llista de paradisos fiscals i acabar amb els prestanoms”.


