SocietatEsdevenimentsEl festival “Ritmes, Capital Musical” ens va regalar un agost melodiós

El festival “Ritmes, Capital Musical” ens va regalar un agost melodiós

Amb 12 concerts durant l’apogeu de l’estiu, Andorra la Vella va garantir tot un més de diversió per a visitants i residents de totes les edats. El resultat ha estat favorable i el públic ho va saber agrair.

Fotos: Comú d’Andorra la Vella / Tony Lara

La plaça de la Rotonda i l’espai de l’antiga caserna de bombers es van il·luminar cada dimarts i dijous del mes d’agost, davant la presència de centenars de persones que van gaudir del festival “Ritmes, Capital Musical”, una manera d’aprofitar el bon temps i d’amenitzar les tardes d’oci a l’eix comercial d’Andorra la Vella.

L’espectacle “Héroes de la Antártida”, un apoteòsic tribut a Mecano, va inaugurar el cicle de concerts a la plaça de la Rotonda, amb una sensacional resposta per part del públic, que no parava de corejar clàssics com ara “Aire”, “Me Cuesta Tanto Olvidarte” o “Hijo de la Luna”. Igualment, la banda britànica Queen va ser evocada amb la presentació de “Bohemian Rhapsody”, una de les creacions musicals més icòniques de la història.

El flamenc i el pop també van ressonar amb el show d’Elena Gadel, recordada per la seva participació a ‘Operación Triunfo’, l’any 2002, i ens va regalar un recital amb les cançons del seu àlbum “Delicada”. Per la seva part, Miliu Calabuch i Diego Cortés van oferir la rumba catalana amb “El llegat del Rei de la Rumba”; mentre que, altres artistes hi van aportar els ritmes del rock and roll, jazz, blues, gòspel, havaneres, música llatina i les tradicionals sardanes, amb la mostra musical de la Cobla Principal de Berga.