Tag:

Concert de Santa Cecília

(+Fotos) Concert de Santa Cecília, entre l’exòtic i el clàssic

L’Auditori Nacional d'Andorra a Ordino va tornar a ser l'escenari d'un esdeveniment musical excepcional, el Concert de Santa Cecília, organitzat per la Fundació ONCA. Explicava Albert Gumí, director artístic de la fundació, que l’espectacle buscava oferir els espectadors amb un repertori eclèctic i dinàmic.

(+Fotos) Sortida dels padrins de la Creu Roja a la prèvia del concert de Santa Cecília

Més d’una vuitantena d’usuaris del Servei de Teleassistència (TAD) i del Centre de Dia de la Creu Roja Andorrana es van retrobar el passat 19 de novembre, en aquesta ocasió, a l’Auditori Nacional d’Andorra, per gaudir de l’assaig general del concert de Santa Cecília impulsat per la Fundació ONCA.

Hysteriofunk i la Jonca units pel tradicional concert de Santa Cecília

El passat 21 d’octubre, l’Auditori Nacional d’Andorra es va vestir de gala, una vegada més, per acollir el tradicional concert de Santa Cecília, que va comptar amb la participació de la banda andorrana, Hysteriofunk i la Jonca, que es van unir per celebrar el 25è i 20è aniversari, respectivament.