Tag:

Festa Magna

(+Fotos) Gairebé 500 persones a la celebració de la Festa Magna

El cap de Govern, Xavier Espot, i els ministres d’Afers Socials, Joventut i Igualtat, Judith Pallarés, i de Salut, Albert Font, han participat aquest dimarts en la celebració de la Festa Magna, diada de la gent gran. S’ha celebrat al Complex Esportiu i Sociocultural d'Encamp després d’una aturada per la pandèmia i en presència de 460 persones.