Tag:

Festiva Internacional de Guitarra d'Andorra

Les cordes es van fer sentir a la 3a edició del Festival de Guitarra d’Andorra

En el marc de la 3a edició del Festival Internacional de Guitarra d'Andorra, el Centre de Congressos d'Andorra la Vella va acollir, el passat dijous 10 de desembre, un espectacular concert protagonitzat per l'Orquestra de Guitarres de Barcelona, dirigida per Sergi Vicente, i les solistes, Mariana Carrilho, mezzosoprano i Olga Kobekina, clavicèmbal. Un espectacle solidari en benefici de la Creu Roja Andorrana.