Tag:
Josep M. Mauri
Actualitat
El videomapatge de l’església de Santa Coloma recrea les pintures romàniques del segle XII
La ministra de Cultura, Joventut i Esports, Olga Gelabert, ha inaugurat el nou videomapatge de l'església de Santa Coloma. A l'acte hi va assistir el cap de Govern, Toni Martí, el vicari general del Bisbat d'Urgell, mossèn Josep M. Mauri, i la cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol.


