Com és habitual, el passat 17 de juny, el Rotary Club d’Andorra va celebrar la cerimònia de passació de junta. L’acte, que va tenir lloc a l’Art Hotel d’Andorra la Vella, va servir per oficialitzar el traspàs del Collar de President entre Carlota Vallvé Banús i Martí Bové Rispa, qui liderarà l’entitat durant el pròxim any rotarià.
Fotos: Xavi Pujol
Durant el sopar, es va dur a terme l’acte de passació del Collar, símbol del relleu en el lideratge del club, seguint el protocol habitual que inclou discursos de balanç i agraïment, així com la presentació del nou equip directiu. En el seu parlament, la presidenta sortint, Carlota Vallvé, va repassar els principals projectes impulsats durant el seu mandat i va agrair la dedicació i el suport de tots els membres de la junta.
L’acte d’enguany també va incloure una menció especial a Jaume Grané, qui s’acomiada de la junta després d’haver estat vocal durant l’últim any i president entre 2022 i 2024. El nou president, Martí Bové Rispa, va voler agrair públicament la seva implicació, posant en relleu la dedicació, el rigor i la contribució de Grané en projectes de gran valor, tant per al club com per a la comunitat.
La nova junta del Rotary Club d’Andorra per al curs 2024-2025 estarà encapçalada per Martí Bové Rispa com a president. L’acompanyaran Alberto Rossi Pucci, com a vicepresident; Jordi Cerqueda Chilaud, com a secretari; i Fernando Bontempi Prieto, en el càrrec de tresorer. David Frassinet exercirà com a cap de protocol, mentre que Carlota Vallvé Banús i Alberto Calderon Bernaus completen l’equip com a vocals.
Com cada any, l’acte també va comptar amb la presència de representants dels clubs Rotary de Font-Romeu Cerdagne Capcir, Pyrénées Catalanes i la Seu d’Urgell, així com de Didier Brunstein, Adjoint du Gouverneur del Districte 1700 per al període 2024-2025. Una participació que va reforçar els vincles d’amistat i col·laboració entre clubs, de banda i banda del Pirineu, en una mostra clara de l’esperit rotarià de cooperació internacional i servei compartit.
La trobada va suposar també una oportunitat per reafirmar els valors del Rotary: servei, integritat, diversitat, lideratge i companyonia. Amb Martí Bové al capdavant, el club inicia una nova etapa amb il·lusió i compromís renovat.
Fundat el maig de 1978, el Rotary Club d’Andorra forma part d’una xarxa internacional de servei que promou la pau, la salut, l’educació i el desenvolupament sostenible. A Andorra, el club impulsa projectes solidaris i col·labora activament amb iniciatives locals i internacionals per millorar la qualitat de vida de col·lectius vulnerables.











