SocietatEsportsLa presentació de la 1a Copa de Gimnàstica Rítmica va ser tot...

La presentació de la 1a Copa de Gimnàstica Rítmica va ser tot un èxit

El passat 21 de maig es va presentar la nova Copa Andbank de gimnàstica rítmica, un Campionat d’Andorra que enguany estrena format amb l’objectiu de fer un pas endavant i donar més projecció a aquesta disciplina al país. La competició, que es va celebrar al Pavelló Toni Martí, va reunir entre 60 i 70 gimnastes, incloent-hi participants franceses dins d’una classificació Open, així com les integrants de la selecció nacional. 

Durant la presentació, la presidenta de la Federació Andorrana de Gimnàstica (FAG), Anna Pallarès, va destacar la voluntat de donar “més visibilitat i importància” al Campionat d’Andorra, tant per a les gimnastes de selecció com per a tota la base esportiva. “Potser es dona molta importància a les competicions de fora, però aquesta també ho és”, va assenyalar.

La competició va comptar amb un jurat internacional format per jutges d’Andorra, Catalunya i França, incloent-hi especialistes de nivell internacional amb l’objectiu de garantir una valoració precisa i de màxima qualitat.