L’exposició ‘Inhabitabilitat inevitable’, de l’artista andorrà Xavi Casals, ha tancat portes a l’Espai Caldes amb un balanç de 2.943 visitants durant els tres mesos en què ha estat oberta al públic. La xifra converteix la proposta en l’exposició més visitada d’un artista andorrà i en la segona amb més afluència de públic des de l’obertura de l’equipament, l’any 2020.
Fotos: Pablo Ledesma
La mostra plantejava una reflexió sobre el futur de les ciutats i la relació entre l’espai construït i la natura a partir d’una ciutat imaginària situada en un futur pròxim. Mitjançant postals i vistes urbanes, Casals dibuixava un paisatge marcat per un urbanisme desmesurat i abordava qüestions com ara la solitud en entorns densament poblats, la transformació del paisatge i la convivència entre ciutat i natura.


Pel que fa a la procedència dels visitants, el 40% han estat residents i el 60% turistes. Entre aquests darrers, un 37% provenien d’Espanya i un 8% de França, mentre que un 15% arribaven d’altres països. Aquesta diversitat reforça la projecció de l’Espai Caldes més enllà del públic nacional.
Quant al perfil dels assistents, el 81% eren majors de 25 anys, una proporció que es manté en la línia habitual de les exposicions programades a l’equipament.


L’Espai Caldes va rebre 2.943 visitants durant els tres mesos


