L’antiga emissora de ràdio, que aviat es transformarà en un centre d’alt rendiment en altura, es va convertir en l’escenari escollit per a gravar la pel·lícula de ciència-ficció “Tantum”. Es tracta d’un projecte de producció andorrana, amb finançament privat i un important elenc. El guió i la direcció va estar a càrrec del madrileny Rubén Arnaiz.
Algunes parts del rodatge es van fer en castellà i altres en català. La producció preveu realitzar la presentació del film abans de Nadal, a través de la plataforma digital Netflix.


