Però que mones! El barret, la maxi bufanda i una bossa de mà… perfectes!
Lluentons, pedreria, vellut, brocats… Com sempre en aquestes dates no es parla d´una altre cosa en el món de la moda, aquests son els teixits que es porten i com recordareu, la tendència en look és la mescla, barrejar teles, colors, estampats… i perquè no un vellut amb una jaqueta de pèl? o uns pantalons de lluentons amb el típic jersei de Nadal? Amb rens inclosos! A mi m´encantaria… No deixis mai de brillar.
Mònica
El pèl en negre o fins i tot en colors clarets és, sense cap dubte, la jaqueta de moda. Durant el dia que combina millor amb “jeans” o estilismes més esportius, en aquest cas molt encertat el to de la bota i el jersei.
Una imatge plena de roses! A l´esquerra amb una bomber llarga amb pèl al coll, al centre la @itannabanana amb jersei rosa també i a la dreta amb un color rosa pal que li combina perfecte amb l´armilla de sota la jaqueta, que per cert és una peça comodíssima pels hiverns d´Andorra!
Aquesta llargada de blazer és perfecte! Molt més original que la mida convencional.
Una granota de punt! Molt ben defensat, i el vermell dels llavis et queda súper!
Total “black”! Amb peces que es poden combinar amb estils molt diferents, el top amb texans o la faldilla amb un maxi jersei de llana en un color terra. De dia, podria quedar genial!
A mi m´encanta el “print” i en aquest cas, jaqueta i top de vellut, molt original!
Els collarets llargs estilitzen mot, ben pensat Maica!
Un estil ètnic amb un punt “sixties” a l´esquerra de la imatge, a la dreta amb un “baby doll” estampat oriental amb bota alta que li treu seriositat al conjunt.
La Sandra sempre tan original! Amb la seva armilla rosa, pantalons de vellut i vestit de seda…
No deixaré d´insistir en la importància tenen els complements, sobretot les bosses, no direu que aquests dos “estilismes” no serien molt bàsics si no fos per això…
“Casual” però amb estil! Uns grisos “fumé” que afavoreixen un munt!
No acostumo a recomanar que es barregin dues peces de pell o pell girada, però en aquest cas m´agrada! I també la caiguda de la camisa blanca.
Tot i que es un conjunt negre, al ser de “lurex” fa que no es vegi tan monocromàtic. Molt “xulo” aquest top.
Sempre tan espectacular! Ell és un expert en moda, res a dir! Per mi sempre serà un etern admirador de la moda i les tendències…
Mini vestit estampat amb mitja transparent, s´ha de saber portar i, en aquest cas, ho aconsegueix del tot!
L´Anna Barroca sempre tan diferent, amb aquest estil especial que la caracteritza, guapa!!
Pablo que guapo estàs! Una jaqueta molt versàtil que pot combinar amb “jeans” i donar un toc molt especial tant de dia com de nit, com és el cas.
Quin vestit de gala tan espectacular! Amb pedreria inclosa… Molt “xulo”!
Sempre s´ha de tenir cura de les ratlles, recordeu que segons la direcció pot ser un estilisme desastrós! En aquest cas com són diagonals i la noia és primeta li queda espectacular, bona idea el “clutch” de mà bicolor.
A les festes nadalenques sempre és una bona idea vestir de vermell, fa molta festa! El coll palangana eixampla les espatlles i afavoreix molt!
Quin estil aquesta jaqueta amb el mocador vermell, i el jersei verd botella amb la camisa blanca… per mi un 10!
A la dreta amb un abric tres quarts en “camel”, també aposta per afegir una armilla amb estil per no passar fred. A l´esquerra, un joc de blaus perfecte!
Pel color de pell i per no fer un estilisme massa seriós, és un encert aquesta sabata i també molt important que tingui taló ample, d´agulla o plataforma però per la nit es important guanyar alçada.
És poc usual trobar faldilles llargues per la nit, oi? Doncs mira… És bona idea!