Les pistes de Princiesport van acollir, els dies 18 i 19 de juny, la segona edició de l’Open de Pàdel organitzat per JOCOR, una cita esportiva i social que va aplegar prop d’un centenar de participants entre col·laboradors, clients i amics de l’empresa.
Fotos: Josep Repiso
Com ja va passar en la primera edició, FAR Flow Evolution, ALB i Hitachi van tornar a donar suport al torneig, al costat de JOCOR en una cita que va combinar esport i trobada empresarial.
La competició va deixar com a guanyadors de la categoria Or a Ramon Solans i Francesc Farras, mentre que Ivan Canto i Raimon Costas van quedar finalistes. En la categoria Plata, la victòria va ser per a Tato i Xavi Camps, amb Wanda i Josep Montserrat com a finalistes. Pel que fa a la categoria Bronze, Jordi Miró i Sergi Gómez van aconseguir el triomf, amb Sergi Asensi i Dani Maciel en segona posició.
L’esdeveniment va comptar amb la col·laboració de FAR Flow Evolution, ALB i Hitachi, tres proveïdors de referència de JOCOR



Després de l’entrega de premis, la jornada es va tancar amb música en directe i una festa de cloenda. Des de JOCOR van fer una valoració molt positiva de la participació i de l’ambient viscut durant el torneig, que projecta l’Open de Pàdel com una proposta esportiva i social amb voluntat de continuïtat.








Una jornada que va reforçar els vincles entre col·laboradors, clients i amics de JOCOR


