SocietatEsdevenimentsKrack, un nou concepte en sabateria multimarca

Krack, un nou concepte en sabateria multimarca

De la mà del Grup Quars, que compta amb més de 50 anys en l’àmbit de les botigues d’alta gamma de rellotgeria, ulleres i joieria, arriba a Andorra la sabateria Krack.

Façana Quars Krack Andorra
Foto: César De Pablos

Aquest nou concepte de sabateria proposa les millors marques del mercat per a dona, home i nen. Krack compta amb més de 20 punts de venda a Espanya i actualment estan en plena expansió. És una marca de GR Global Retail, que es troba en fase de creixement i consolidació, amb un model de negoci àgil, modern i dinàmic, que sap anticipar-se a les necessitats dels consumidors.

Foto: Krack/QuarsLes marques que es troben a Krack han estat curosament seleccionades entre la gran oferta disponible en el món del calçat, per tal d’oferir els productes més idonis per al client més exigent. A banda de les marques pròpies, Krack i Bross, l’establiment proposa models de sabates de grans marques, com Geox, Ugg o Pikolinos.

Interior de la botiga Krack Andorra
Foto: César De Pablos

La nova botiga, situada a l’avinguda Carlemany 60, en plena zona Vivand, té dues plantes on es poden apreciar còmodament els nous models de calçat de la nova col·lecció primavera-estiu. La festa d’inauguració, molt concorreguda, va servir perquè el públic descobrís tota la gamma de sabateria, al ritme de la música d’un Dj i degustant un còctel.

Punkarrillas i Vanessa Villen a Krack