L’Hotel Naudi és una joia gastronòmica i hotelera situada a Soldeu. Els seus orígens es remunten als anys 60, quan la Rosa, una dona valenta i visionària, oferia menjar i allotjament als viatgers que es quedaven atrapats per la neu mentre travessaven la frontera amb França. Aquella casa de menjars humil es va convertir, gràcies a l’esforç de tres generacions, en l’Hotel que és avui, amb una essència fortament lligada a la tradició familiar i la cuina autèntica.
Nova proposta gastronòmica
La nova proposta culinària del Naudi aquesta temporada és un homenatge als sabors d’hivern i a la cuina que neix de la tradició. Receptes que formen part de la memòria de la casa conviuen amb creacions actuals, reinterpretades amb una tècnica acurada i respectuosa amb el producte. És una cuina amb identitat, sincera i elegant, que parla d’orígens, de paisatge i d’una manera d’entendre la gastronomia sense artificis.



Neix als anys 60 com una casa de menjars impulsada per la Rosa, el Naudi ha crescut durant tres generacions mantenint l’essència familiar i la cuina autèntica
Un espai amb encant i tradició
Entrar al restaurant del Naudi és endinsar-se directament a la natura. La sala, diàfana i lluminosa, converteix les muntanyes en protagonistes absolutes i crea una atmosfera que convida a gaudir de les sobretaules llargues. De dia, les vistes obertes a les pistes aporten amplitud i serenor; de nit, una il·luminació tènue transforma l’espai en un escenari íntim i romàntic, on l’ambient forma part indestriable de l’experiència gastronòmica.
La cuina del Naudi s’edifica sobre un producte honest, de temporada i seleccionat amb cura. Treballar amb productors de proximitat permet fomentar el vincle amb la natura i apostar pel km 0, donant sentit a cada recepta. Aquí res és superflu: cada ingredient té una raó de ser i ocupa el lloc que li correspon, posant en valor la qualitat per damunt de tot.


Un restaurant obert a la muntanya, lluminós i íntim, que convida a gaudir de les sobretaules i a viure l’entorn com a part de l’àpat
A la carta trobem elaboracions a foc lent, salses que reconforten i sabors que desperten records: l’olla andorrana amb galets farcits, les mandonguilles de vaca madurada, la galta de vedella amb bolets o unes postres ja emblemàtiques com ara el flam de mascarpone o el pastís Tatin de poma. L’experiència s’arrodoneix amb una acurada selecció de vins i amb la presència del champagne Ruinart, que acompanya esmorzars, dinars i sopars. Una cuina de muntanya que respecta el passat, s’expressa amb delicadesa i mira sempre cap al futur.
Hotel Naudi Boutique
Carretera General 2, núm 36.
Soldeu, AD100 Canillo
+376 739 300


